Mutlu Kurabiyeler :)

Bir gecede burayı kurabiye bomdardımanına tuttum farkındayım :) Son birkaç aya bir çok kurabiye sığdırdım ve onları ancak şimdi paylaşabilecek zaman bulabildim! Eğer farkettiyseniz blogumun ismini "Noni Bakery" olarak değiştirdim çünkü zamanımı daha etkin bir şekilde kullanabilmek için Noni's Store'da artık sadece pastacılık üzerine üretme kararı aldım. Bugüne kadar yapmış olduğum fimo ve diğer tüm takılarıma gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederim, elimde kalan sayılı ürünlerden almak isterseniz benimle mail yoluyla iletişime geçebilirsiniz... Bundan böyle üretkenliğimi ve zamanımı beni en çok mutlu eden şey için harcayacağım, daha çok pişirecek bir yandan da aldığım eğitimlerle kendimi daha donanımlı hale getireceğim, hepsi hayallerime bir adım daha yaklaşabilmek için! Bizi hayata bağlayan da bu hayallerimiz değil mi zaten :)

Hiç yorum yok